• Phone: 33 14 23 60
  • Email Address: reception@jorckspassage.dk

GRAVIDITETS- OG EFTERFØDSELSTRÆNING

Under din graviditet træner vi for at vedligeholde din muskelstyrke og forebygge graviditetsrelaterede problematikker som ex. Smerter i lænd og bækken. Vi træner for at holde dig i form og sørger for at kroppen er stærk til at komme igennem fødslen og til den efterfølgende belastning med dit barn.

Til gravidtræning hos os vil du:

  • Blive en del af et mindre hold på max 8 deltagere
  • Blive en del af fællesskabet med de andre gravide
  • Få træning tilpasset dine individuelle behov
  • Få træning med særligt fokus på bækkenbunden

Vi træner hver tirsdag kl.16-16.55 og der er garanti for sved på panden og et hyggeligt fællesskab.

Efter din fødsel kan du gå i gang med din træning, når du føler dig klar, dog anbefaler vi ofte, at du taler med din læge ved dit 8 ugers tjek, så du ved at din krop er klar til belastningen. Til efterfødselstræningen har vi fokus på genoptræning af din bækkenbund samt korrekt aktivering af dine mavemuskler. Samtidig taler vi om den optimale holdning og belastning på din krop efter en lang graviditet.

Til efterfødselstræning vil du:

  • Blive en del af et mindre hold med max 6 deltagere
  • Have mulighed for at have dit barn med til træning
  • Træne sammen med andre kvinder der lige har født
  • Få træning med fokus på genoptræning af bækkenbund og mave, men samtidig få gang i hele kroppen og komme tilbage i topform.

Efterfødselstræning er hver mandag kl.12.30-13.25

UNDERVISERE

Line Matthiesen & Laura Maria Langkjær